Emelie Jonsson

050908

Publicerad 2008-09-05 19:06:16 i Allmänt

Hej bloggen!
Jag har gått och dragit på mig en förkylning, så för mej blev det ingen skola idag eftersom jag mår riktigt kasst. Har mest legat halvdöd under täcket i min säng, och läst klart Breaking Dawn (de tidigare böckerna jag läst i Twilight-serien är utan tvekan de bästa böcker jag läst, och BD är inget undantag).
Förövrigt kom pappa nyss in med en stor Marabou chokladkaka, tack! 

Jag taggar mtv VMA nu, och hoppas för allt i världen att Tokio Hotel vinner Best New Artist, och förhoppningsvis Best Pop Video. Så jag röstar och hoppas alla andra fans gör likadant :)
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör just nu,
det var allt från mig för tillfället. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela