Emelie Jonsson

-

Publicerad 2008-09-02 21:17:06 i Allmänt

Jag skrev det här inlägget igår, men det kom tydligen aldrig upp då? jaja, lägger upp det nu istället
------------
hellohello
Har sovmorgon imorgon, men ska ändå försöka komma mej i säng snart. Mår sådär just nu, har ont i huvudet och känner mej inte riktigt pigg helt enkelt. Får försöka få lite sömn och hoppas på att inte bli sjuk.
Kom på nu att jag måste anmäla mig till dansen också, den börjar om ett par dagar. Känns bra, för det är himla kul att dansa. Och jag behöver verkligen träna lite.. ;p

Jag tänkte gå och krypa ner i min mysiga säng alldeles strax tillsammans med en skål glass och boken Breaking dawn, jag beställde den från cdon för några dagar sedan och den kom idag. :)
så, jag säger Godnatt redan nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela