Emelie Jonsson

yesyes

Publicerad 2008-09-19 23:12:13 i Allmänt

Äntligen helg!
Känns så himla skönt, men veckan har gått nästan läskigt fort. SO provet bortgjort, och orienteringsprovet är också fixat och klart. Nu måste jag fixa en prao plats bara, och jag har ingen aning om vart jag ska praoooa. stress. Förslag?!
Nästa vecka är det tema vecka, "hållbar utveckling", vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner! inte helt fel

Denna fredagskväll har spenderats med Linn. Vi cyklade först en sväng till ÖB i det tråkiga vädret, sen hem till mej. Vi båda var supertrötta så tillslut gick vi och gjorde oss lite kaffe. heeeh. Satt sedan i köket ett bra tag och snackade om allt och inget :) mys

Kan också ta och informera om att jag troligtvis drar en sväng till frissan imorgon, blir nog bara att fräscha till mitt slitna hår.
Nu väntar tv:n, bye

Kommentarer

Postat av: Spinn

Publicerad 2008-09-20 13:11:10

Sv: typ fest hos a.n :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela