Emelie Jonsson

Tjena kexet, står du här och smular?

Publicerad 2008-09-24 19:24:17 i Allmänt

Hej! Allt bra?
Vi har ju som sagt tema vecka nu på skolan, inga vanliga lektioner, läxor eller prov. Skönt! Fast det kan bli ganska så drygt att sitta och lyssna om hållbar utveckling hela dagarna ;p
Anyway, min dag:
Cyklade som vanligt iväg med Sara till skolan. Sen har klassen idag kollat på något kort film, gjort värderingsövningar, lyssnat på en massa snack, osv.. Det sista vi gjorde denna dag var att lyssna på en föreläsning, i klassrummet. Lyssnade ganska halvhjärtat, satt mest och ritade på min bok. Men sen fick jag lov att försöka kväva en skrattattack, för Rasmus lyckades fastna med fingret i tejphållaren.

Sen trampade jag och Sara hem över cykelbron, sjungandes på Bag in da box.
Och halv 5 var det dags för dans! Gick väl, tjaa, inte överdrivet bra.. men kul var det allt :)

Top Model om 40min, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela