Emelie Jonsson

Underbart med regn, eller hur var det nu?

Publicerad 2008-09-03 15:19:26 i Allmänt

Klev innanför dörren för ett litet tag sen, känns som att jag duschat med kläderna på.
Jag är helt genomblöt med andra ord. Det spöregnar, jag och Sara stog inne i skolan ett bra tag och funderade på om vi verkligen skulle gå ut till cyklarna. Jag känner hur jag äälskar allt just nu, hör ironin.
nej, nu ska jag sluta klaga på vädret. Skoldagen har inte varit särskilt jobbig, vi trodde där ett tag att vi skulle sluta supertidigt om hk läraren skulle vara sjuk (hk sista timmen) idag igen, men icket. Fast hk:n var faktiskt rätt kul, och tiden gick fort, så det funkade. Slutade ändå lite tidigare idag :)

Jag tänkte gå och krypa ner under täcket med en kopp te eller liknande nu.
Så ni får ha det bra denna regniga onsdag, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela