Emelie Jonsson

Wanna be on top?

Publicerad 2008-09-29 22:17:51 i Allmänt

Hej bloggen! Allt bra? Själv känns det som att mitt humör har varit ganska på topp idag, förutom att jag har varit extremt trött. Därför blir det sängen snart ;p
Kom på nu att vi har sovmorgon till halv 10 imorgon, inte helt fel!

Vanliga lektioner igen idag. Bara drygt att temaveckan, hållbar utveckling, är slut (nog för att man kunde bli ganska less på att sitta och lyssna på en massa prat ibland. Men man förstår lite mer hur situationen ser ut här i världen och jag har iaf börjat tänka efter mer.) 
meeen, nu ska jag dra mej mot min sköna säng. Godnatt hörrni!


Tråkigt att Katarzyna åkte ut ur Top Model, en av mina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela