Emelie Jonsson

A new chapter

Publicerad 2009-08-19 01:13:22 i Allmänt

Klockan är en bra bit över tolv så, idag börjar jag ettan på gymnasiet. Sam på Minerva blir det för min del. Känns konstigt, ny skola, ny klass, nya lärare, osv.. Men förhoppningsvis blir det nog bra.

Jag hade iallafall en bra sista sommarlovsdag. Mötte somsagt upp Linn, Sofia & Sara på stan. Gick runt och kollade i affärer innan vi satt oss vid älven. Johan och Tore joinade oss också. Gick sedan och köpte indisk mat (grymt gott!!) som vi åt uppe på SF taket, mysigt =) Drog sedan till Sofia där fler utav folket droppade in. Drack te, pratade, kollade på Kopps, osv innan det var dags att bege sig hemåt.

Nu ska jag fixa lite och sedan sova så jag inte är helt död imorgon. Men skönt nog börjar vi klockan tolv
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela