Emelie Jonsson

Gratis är gott.

Publicerad 2009-08-06 08:00:13 i Allmänt

God morgon (säger jag som inte ens har gått och lagt mig?). För min del har det varit en mycket trevlig gårdag/natt.

Spenderade stor del av gårdagen med Linn. Stekte först någon timme på min gård innan vi smet in på Nolia mässan, gick runt där till klockan halv 6, plockade gratisgodis, kollade osv.
När Linn åkt hem var jag bara några minuter senare påväg ut genom dörren igen med mp3n i handen för att ta en promenad. Sedan middagsdags innan jag återigen träffade Linn och cyklade till Ica Maxi. Vi for sedan hem till mig och chillade ett tag med Sara & Sofia, innan jag linn och sara cyklade iväg för att möta boysen. Vi hamnade hela högen hos Rikard där vi blev kvar resten av natten. Vid halv 4 vandrade jag, Linn, Qvist och Niklas till Statoil för att köpa något att äta. Resten av morgonen spenderades åt att sminka Qvist & Rikard (haha!), och att dö av skratt på golvet =)
Innan klockan 7 steg jag innanför ytterdörren efter att ha cyklat hem i regnet.


Kanske vore en bra idé att sova någon timme nu, eftersom det inte blivit någon sömn inatt?

 
  

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-08-07 11:00:11

tack och bock!! :)

Postat av: Linn

Publicerad 2009-08-07 15:38:58

Tack för att du inte la in bilderna från bordet hemma hos dig :) Höll nästan andan där ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela