Emelie Jonsson

Destination unknown

Publicerad 2009-12-31 00:43:46 i Allmänt

Hello!

Klockan har passerat tolvslaget vilket innebär att det är nyårsafton.
Under dagen hetsade jag & mami ner till stan, för att möta moster+2 kusiner och äta lunchbuffé på Eurasia. Trevligt värre och mycket gott =) Följde sedan med mami ett tag på stan, för min del kom jag hem med nagellack, body butter (jag♥body shop) & ljuslyktor.

Nyårsaftonskvällen kommer, för min del, först börja med middag hos mammas kompis. Ska sedan till Linn & spendera kvällen med de bästa =)
KRAMKRAM

Kommentarer

Postat av: carl

Publicerad 2010-05-13 10:17:29

Mami, så där i förbifarten,ristar du inskrift av liv, dina gener från urtid, mami? betyder. min närmaste,mitt allt,naturligtvis: Linn, Sara Pauline(barnen i bullerbyn)Så magisk vänskap,så där i förbifarten,täljer du ord,tunga av kärlek, att läsas i framtid,då framtidens arkeloger gräver i: Ram,geggabit,Mb,kilobite,hårdisk, ettor nollor,ej på Hällristningar utan rester av vår nutid/ Stort!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela