Emelie Jonsson

hola hola caballo

Publicerad 2009-12-15 20:10:47 i Allmänt

Kul att jag typ gått och blivit förkyld?? Hoppas iaf att det försvinner snabbt.
Gick på engelskan imorse och åkte sedan hem. Orkade inte stanna på skolan i flera timmar bara för att gå till gympan och säga att jag inte skulle vara med på den. Tanken var att plugga en massa till matteprovet och spanskaprovet jag har imorgon. Har jag pluggat något hittills? nej
Huvudet snurrar och jag vill bara få gå och lägga mig och sova. Lycka till med plugget emelie!

Förövrigt har det snöat en massa (snöar fortfarande?), mysigt! Äntligen säger jag, även fast det blir kallt och blött med snö. Men förhoppningsvis infinner sig julkänslan lite mer nu, den har varit ganska frånvarande hittills

Och nu är det bara några dagar kvar tills jullov, som vi får på fredag!!! 3dagar 3dagar 3dagar 3dagar...
(förhoppningsvis hinner vi ettor på minerva även få våra datorer innan lovet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela