Emelie Jonsson

my thoughts you can´t decode

Publicerad 2009-12-03 18:52:38 i Allmänt

Har nu tagit svinissprutan, tog väl några sekunder och sedan var det klartttt. Får bara hoppas att jag inte vaknar upp sjuk imorgon och med en totalt död arm?

Dagen har iaf inte varit alltför ansträngande. Fikade chokladboll & kladdkaka på företagsekonomin (tack moa&frida!) och sedan började vi lite med det avslutande arbetet vi ska göra. Hål sen, chillade som vanligt i uppehållsrummet med folk. Sista lektionen för dagen var svenska där vi slutade en halvtimme tidigare, kvart i 12, och så var skoldagen slut! Åt lunch och satt efter det kvar med en del av min fina klass ett tag & pratade.
Jag skriver förövrigt lite nuförtiden, beror nog på att jag inte har något speciellt att berätta?

En sak som dock är värd att nämna är att vi får jullov om 15 DAGAR. Alltså den 18 DECEMBER!! (bara jag som tycker att det känns konstigt att säga att det är december? tiden bara flyger iväg utan att jag hinner reagera)
Och julafton är det om 21 DAGAR!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela