Emelie Jonsson

This time baby I´ll be bulletproof

Publicerad 2009-12-17 22:26:45 i Allmänt

JULAVSLUTNING IMORGON OCH SEN LOOOOOV
Känns galet skönt kan jag tala om =) Inget mer plugg alls år 2009!
Det har hursomhelst varit en bra dag (förutom på morgonen då vi fick jobba på som bara den för att göra klart  företagsekonomin). Sedan slutade vi, åt lunch och tog bussen till minerva grund. Där fick vi våra datorer, och drygt två timmar senare hade vi fixat klart allt (hehe kände stressen för lille otekniska jag när datamicke gick igenom alla inställningar och grejer vi skulle göra osv osv). Mac datorn är iaf awesomeee! Förstår mig dock inte alls på den än, men har hela jullovet på mig att lära mig hur datorn funkar ;D
Efter att datorerna var fixade, gick jag med ett gäng från klassen hem till Mille för att fika. Himlarns massa gott fika och väldigt trevligt var det! =)

Efter avslutningen imorgon blir det att åka och kolla på Bräntiskampen.
GODNATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela