Emelie Jonsson

alltså?!

Publicerad 2009-02-27 00:10:21 i Allmänt

5par skor, 1 väska och förmodligen ett par koss hörlurar. Det var vad som blev stulet i omklädningsrummen från min klass när vi hade gympa idag. Allt var märkessaker. Vilken idiot sjunker så lågt att den går och snor saker bara sådär?
Trots att inget blev stulet från mig blev jag så jäkla förbannad! skolan ska göra en polisanmälan iaf

för att lämna mina aggressioner angående det kan jag glädja mig med att det bara är EN HALV skoldag kvar tills det är lov! Och imorgon bär det som sagt av med vännerna till Tores stuga.
Denna torsdag har jag såklart varit i skolan. For även ner på stan med mamma också, köpte lite nödvändigheter som hårspray, body lotion, puder, mössa osv.. mamsen bjussade även på mat från subway, inte illa :)

Om jag inte skriver mer innan vi drar till stugan så får ni ha en underbar helg!
puss

Kommentarer

Postat av: carl

Publicerad 2010-05-13 09:24:39

Där det finns människor finns det tjuvar!!! Grundlag,axiom!! Ugg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela