Emelie Jonsson

vilken färg har själen älskling?

Publicerad 2009-02-01 19:50:02 i Allmänt

Fredag
Mötte som sagt upp vännerna för att köpa pizza, och när det var inhandlat gick vi iväg hem till Tore för att äta :) Efter att tallrikarna var tomma, och vi pratat, lyssnat på musik och jag & Linn spelat krig bestämde vi oss för att gå ut en sväng. Vandrade runt ett tag, men jag hamnade ganska snart i en snödriva (: blev något slags putta-ner-folk-i-snön krig, så tillslut var alla blöta och kalla. men boysen körde gentlemanna style och gav de frusna små flickorna sina jackor ;) Kvällen avslutades hemma hos Tore igen för att värma oss (:
Lördag
Var först på stan med Linn och Sara för att köpa presenter, träffade även på boysen ett tag inne på H&M. Kvällen spenderades hos Sofie för att fira henne och Pauline som fyllt år! Blev tjejkväll med massor av prat :) tack för en mycket trevlig kväll! Efter att vi varit hos sofie mötte jag, Linn och Sara upp Andreas, Niklas och Tore :) gick runt en bit innan vi återigen hamnade hemma hos Tore! Vid halv 3 var det dags att vandra hemåt, och att gå hem i kylan på natten måste vara bland det drygaste. Vad är det som går och går men aldrig kommer fram? Emelie och Sara på natten!
----------------------------------------------
Och idag har jag varit ute på promenad med Sara och Micke, vandrade runt på Hedluna och strandpromenaden i någon timme :)

pusshej!



Kommentarer

Postat av: Lakii

Publicerad 2009-02-01 22:13:37

alla kvällar slutar i min säng typ ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela