Emelie Jonsson

awake

Publicerad 2009-03-28 20:31:44 i Allmänt

Kvällen/natten som varit spenderade jag som sagt hos min käre Linni med Qvist, Sara, Micke, Karl och Nicke (han sov dock inte över). Vi har kollat film, snackat och skrattat i massor. Mysigt! Har inte sovit en minut under natten (och inte under dagen heller), har inte ens kännt mig så trött. Misstänker starkt att energidrycken, colan, dextrosolet och kaffet gjort sitt där!

Imorse nån gång där innan 8:a, när folket försökte "sova" var jag så grymt rastlös att jag ställde mig och började diska. Inte något som händer varje dag den tiden ;D
Efter 11 nån gång efter frukost och lite film cyklade vi till Strömpilen. En sväng in på Mc Donalds blev det för lunch, sen in på Maxi lite snabbt. Hann även med att kolla i några andra affärer innan vi bestämde att det var dags att bege sig hem. 


  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela