Emelie Jonsson

sleepy

Publicerad 2009-03-06 04:04:55 i Allmänt


Man kan ju undra varför jag sitter vid datorn nu, när jag nästan bara sovit några minuter natten som gått och jag i princip höll på att somna i Saras kök?
Iallafall, var som sagt på stan med Sara och Amanda idag. Gick runt på en massa olika affärer och kollade på allt möjligt. Spenderade också nästan en timme på Lagerhaus där vi nog måste ha petat på varenda vara i butiken ;p
Blev väl en 4-5timmar på stan, jättemysig dag med girlsen :) Inte helt fel heller att mamma hade handlat mat från Subway som väntade när jag kom hem ;)
Jag, Sara och Amanda tänkte ta en till stan-dag imorgon, trevligt!

Och ikväll så traskade jag iväg till Sara där nån gång efter halv 9. Sedan kom även Andreas, Majk, Tore och Karl dit :) vi snackade, gick ut en sväng, bakade kladdkaka, åt kladdkakan, och annars har vi mest chillat! Jag och Sara plattade även Andreas annars väldigt lockiga hår, innan vi tuperade det ;D Slutade även med att jag och Sara satt där med världens troll-hår :) blir intressant att se om jag lyckas reda ut mitt imorgon..


Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-03-10 16:51:29

Qvist ser sjukt vig ut ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela