Emelie Jonsson

It knocks u down, just get back up when it knocks u down

Publicerad 2010-04-01 15:10:02 i Allmänt

Okej, det här bloggandet går väl sådär. Kanske ska ge det ett till försök?

Dagarna rullar på och vi har nu PÅSKLOV (underbart!!!), efter att ha haft en grymt chill skoldag. Först kommunikation där jag gjorde bort min muntliga presentation om Marilyn Monroe, och sen var det tänkt att vi skulle ha svenska. Men den lektionen varade väl i runt 5 minuter? Skoldagen började dock lite knepigt med att dörren krånglade = vi tog oss inte in i skolan, men Linn var gullig och kom och öppnade =)
Runt klockan fem kommer lite av släkten på middag, så just nu lagas det mat/städas och bakas för fullt!
Så ska därför kila iväg och fortsätta dammsuga nu, pusspuss
.. vart är världen på väg ibland?


Kommentarer

Postat av: MANDYx

Publicerad 2010-04-01 22:23:19

hej, känner mej så opersonlig och skriver samma sak till trion, men jag pluttade förbi era bloggen, och asså, jag saknar er tre så jävulskt mycket.

ni anar nog faktiskt inte hur tomt det känns utan er, och jag tycker att vi borde ta och styra upp det hela med att börja umgås :3 ehe, well, if you think the same, hör av er på min råballa blogg, EHEH, eller inte, nä men, ja, shalala

puss :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela