Emelie Jonsson

All I want for christmas is you.

Publicerad 2010-12-23 23:35:12 i Allmänt

Idag har jag sprungit runt på stan i kylan (-20.....) med resten av Umeå. Hatar egentligen att handla med massor av stressade människor, långa köer och överfyllda affärer. Meeen, var som vanligt ute i sista minuten så får skylla mig själv! Alla julklappar är iaf köpta och väntar nu på att bli inslagna.
Imorgon kommer lite av min fina släkt hit och firar jul hos oss :) Vi blir ovanligt få som firar julafton iår med mammas släkt: la familia, mormor & morfar, moster sussie och moster johanna, som är i Umeå över jul, ska bli så kul att träffa min saknade moster som annars är bosatt i södra Sverige!
Nu: slå in julklappar och hjälpa till att göra klart julgodiset
GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela