Emelie Jonsson

Historian upprepar sig och slutar alltid likadant

Publicerad 2010-12-27 15:20:25 i Allmänt

Julen blev helmysig! Har umgåtts med släkten, öppnat julklappar, ätit massa mat/fika osv. Lite tråkigt att julen är över nu bara..
Idag är ingen bra dag hittills. Somnade runt 5 inatt. För mycket tankar som snurrade runt i huvudet och inte var jag trött heller. Ont i hjärtat. Förstår inte varför jag bryr mig, men tydligen gör jag det för inget kan någonsin vara enkelt.
Efter att jag vaknat har dagen mest gått utför, massa tjafs. Fy
Ikväll ska jag iallafall möta Linn på IKSU för att köra ett spinningpass. Ska bli skönt att träna! (eller heh, med min kondis lär jag väl avlida lite under passet. Men efteråt känns det ju så bra!)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela