Emelie Jonsson

Why do I try, I know I’m gonna fall down

Publicerad 2010-03-09 23:12:30 i Allmänt

Hello hello!
Lördagskvällen blev väldigt bra med mycket glatt folk. Det gillas!
Igårkväll blev det träning på iksu med sara :) Först lite crosstrainer i gymmet och sedan bodypump, där vi träffade på Linn och Olivia. Sara & jag lyckades förövrigt missa bussen hem, trots att vi till en början hade himla massa tid kvar tills den gick. Smidigt!
Iallafall. Att det känns som att våren anlänt är en annan sak som gillas starkt. Bara all denna snö försvinner så :)
En tredje sak jag gillar, är att mamma min frågade om jag ville åka och äta sushi till lunch imorgon. Och det tackar jag verkligen inte nej till!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela