Emelie Jonsson

JAG TOG EN KULA FÖR DIG, OCH FICK EN SMULA TILLBAKS. FÖR DIG SKA JAG, GÖRA DET TUSEN GÅNGER OM

Publicerad 2010-10-17 21:38:19 i Allmänt

Eh, det här bloggandet går sådär. Sist jag skrev var det sommarlov, nu är skolan i full gång och den första snön har t.o.m hunnit falla..... Inte okej

Jag tänkte iallafall försöka börja skriva lite här igen!
Har haft en väldigt bra helg. Igårkväll cyklade jag, Linn & Sara till Emy där det var party. Bara massa trevligt folk där, hade verkligen superkul! Har även träffat min lilla kusinvitamin i helgen när jag hjälpte till att vara barnvakt och nu ikväll blev det pluggfika på Waynes med Linn :)
Och nu är det dags för mig att ta tag i allt spanskaplugg, prov imorgon och just nu känns det inte som att jag kan någonting. Önska mig lycka till...

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-10-18 13:17:37

Nämen åhåå, såg det här nu också =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela