Emelie Jonsson

Det snurrar i min skalle

Publicerad 2011-02-10 23:55:57 i Allmänt

Kilade förbi ICA på vägen hem idag och hittade denna nya smak (mango) från Marabou! Måste säga att den faktiskt var rätt så god :)
Idag har jag inte haft några vanliga lektioner, så det har varit en väldigt slapp torsdag! Behövde bara vara på en föreläsning under morgonen och sedan slutade jag för dagen :)
Är grymt glad för att det äntligen är fredag imorgon! Det enda negativa med det är väl att jag måste försöka fixa ett g på samprovet.. Men slutar iallafall tidigare än vanligt för vi har ingen psykologilektion, och sen blir det party på kvällen!
Och inte nog med det, vi har dessutom långhelg = lediga måndag & tisdag!! UNDERBART SKÖNT

Kommentarer

Postat av: Kung Evve

Publicerad 2011-02-17 21:36:17

Måste smaka den där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela