Emelie Jonsson

You can't leave me if I'm already gone.

Publicerad 2011-06-21 23:36:23 i Allmänt

Har den senaste tiden fallit mot botten. Men idag är en bättre dag.

Större delen av denna tisdag har spenderats på stan med mor min. Har köpt det sista inför resan (hittade bl.a en underbar långklänning på Indiska). Åker nämligen till Mallorca på fredag! Ska bli skönt att få komma iväg, behöver ett avbrott från allt. Förhoppningsvis är det precis vad familjen behöver också för att börja fungera igen.
Har känt mig helt tom på sistone, så jag hoppas att det blir ändring på det efter en vecka i värmen. Hoppas även att tankarna på honom kan avta, och att jag kommer hem med en hyfsad solbränna hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela