Emelie Jonsson

It's always darkest before the dawn

Publicerad 2011-10-02 23:34:58 i Allmänt

Sitter just nu i köket och försöker få klart allt skolarbete, har som vanligt skjutit upp allt tills idag.. Ångrar mig lika mycket varje gång men inte fan lär jag mig, så det är alltid samma visa. 

Helgen har gått fort, vilket också är som vanligt. Igår for jag iväg till Hanna för att laga middag med några b-rudar och resten av kvällen bestod av mat, prat och spel. Trevligt!
Sen var jag less på min utväxt också så jag var förbi hos frisören igårmorse för att fixa bort den. Hela håret blev även lite mörkare!

Nu: fortsätta med plugget och sen sova så jag förhoppningsvis inte är helt död imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela