Emelie Jonsson

In the dark, I can hear your heartbeat

Publicerad 2011-09-04 22:16:02 i Allmänt

Igår var första dagen på länge som jag gjorde något vettigt, har ju legat hemma sjuk i en vecka.
Under dagen var jag så rastlös att jag möblerade om och storstädade hela mitt rum. Kan ju säga att det tog jävligt långt tid så jag hann lessna halvvägs igenom, när jag hunnit släpa möbler & saker ut i hela lägenheten..
På kvällen cyklade jag iväg till Rikard för lite festligheter med mina fina&knäppa vänner ♥ Bra kväll som avslutades med hamburgare på Statoil!

Kommentarer

Postat av: Sven

Publicerad 2011-09-05 16:31:16

Statoil burjare fyfan vad äkligt

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-05 20:48:47

Kan lova att statoil hamburgarna var väldigt goda vid det tillfället, S-v-e-n!

Postat av: Sven

Publicerad 2011-09-06 21:10:03

Sven säger:



# Monday morning

# Kusinvitamin

# Hunden som hatar regn

# The hardest thing in this world is to live in it

# Harry Potter

# Adiós

# You can't leave me if I'm already gone.

# Lite bilder från skolavslutningskvällen!

# I'm a little drunk and I need you now

Postat av: Sven

Publicerad 2011-09-06 21:10:38

Sven säger:



# Monday morning

# Kusinvitamin

# Hunden som hatar regn

# The hardest thing in this world is to live in it

# Harry Potter

# Adiós

# You can't leave me if I'm already gone.

# Lite bilder från skolavslutningskvällen!

# I'm a little drunk and I need you now

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela