Emelie Jonsson

New York City

Publicerad 2012-04-20 01:03:15 i Allmänt

Förra veckan i New York var verkligen super. Det är lätt det hetsigaste stället jag varit på, men åh vad jag tycker om den staden!

Hann göra en massa turistgrejer: Times Square, Central Park, Madame Tussauds, en sväng med Staten Island Ferry för att se Frihetsgudinnan. Åkte upp i Empire State Building en sen kväll också, måste ha varit finaste utsikten någonsin däruppe!
Utöver det hann jag med att shoppa en del, dricka stora mängder kaffe och äta massa gott, läsa ut alla tre böcker i Hunger Games serien, gå stört mycket varje dag, bli lite starstrucked när självaste Tyra Banks gick förbi, osv osv.
Skulle gärna åka tillbaka till USA och New York NUUU

Kommentarer

Postat av: Blyg anonym :) (för tillfället ialf)

Publicerad 2012-05-02 18:17:26

Hej, jag har kollat lite smått i din blogg och facebook (mest FB) och tycker du verkar trevlig och intressant ! Så jag undrar ifall jag skulle jag kunna få ditt nummer eller nått liknande så kan vi ju prata lite mer ! Ps jag är ingen äcklig gubbe ! Lovar ! :-D



MVH Anonym (for now)

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-05-07 22:02:05

Du är inte så anonym gubben, och du har redan mitt nummer;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela