Emelie Jonsson

YRAN

Publicerad 2013-06-03 22:45:00 i Allmänt

Här i Umeå har det varit Brännbollsyran i helgen, kan eventuellt vara Umeås bästa helg?
 
Fredag: Hade en bra dag på jobbet där vi hade utvärderingsdag. Cyklade till ängarna med Linn, i världens finaste väder, för brännbollstittande när folket spelade sina matcher. Grillning/förfest hos Lucas med bästa människorna, trädgårdshäng och beerpong. For till Campus för att se Hoffmaestro, SÅ BRA. Efterfest på Liljansberget där jag var värsta partymänniskan och somnade i soffan.
Lördag: Inte lika bra väder, fastnade mitt i världens spöregn i väntan på bussen.. Förfest på Liljansberget och sedan Campus igen för att se Nause denna gång, också MYCKET BRA. Efterfest på Liljansberget denna kväll med, somnade återigen i soffan ett tag hahaha. 
Söndag: Fick inte mycket gjort denna dag. Myggbett överallt och dödstrött pga sömnbrist/bakfylla, men var glad ändå! 
 
Två sommarnätter tillsammans med bästa folket, festivalfeeling, tusentals taggade människor och i armarna på en fin pojk. Jag har verkligen haft en FANTASTISK helg!
 
Glömde självklart bort att fota i helgen, så en massa text och två mobilbilder är allt jag har att bjuda på.
 

Kommentarer

Postat av: Linnispinni

Publicerad 2013-06-06 20:15:54

Och vem är den fina pojken? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela