Emelie Jonsson

Helgen

Publicerad 2013-09-02 20:12:09 i Allmänt

I fredags var jag dödstrött efter första veckan tillbaka på jobbet, så det blev en lugn myskväll tillsammans med min fina.
I lördags hade vi kräftskiva här hemma med lite släkt, väldigt mysigt och massa god mat! På kvällen blev det en liten spontanutgång. Förfest hos Linn&Fredde och sen vidare till TC.
Igår tog Lucas och jag en lång sovmorgon och sen låg vi bara i sängen och åt & kollade på Harry Potter. Efter en middag med min familj for vi iväg på bio och såg sista Snabba Cash filmen, mycket bra var den! Kändes som en riktigt perfekt bakissöndag. 
 
Idag har jag jobbat 8.00-17.45, och idag var det första gången jag stängde hela förskolan själv. Är skapligt trött nu, så blir en tidig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela